Business Magazine prošle sedmice objavio je intervju sa Nadirom Korjenić-Ahatović, vlasnicom i idejnim tvorcem “Zavrzlama Art Studija”, biznisa koji je pokrenula zahvaljujući start-up sredstvima Općine Stari Grad.
U julu 2017. godine Nadira se prijavila na javni poziv Općine Stari Grad za sufinansiranje Start-up biznisa. Njena ideja je prihvaćena i odobrena su joj sredstva u iznosu od 5.000 KM, što joj je značajno olakšalo cijelu realizaciju same ideje, koja je sada uveliko jedna uspješna priča pod poznatim sloganom “Made in BiH”.
“Zavrzlama Art Studio” prvobitno se bavio izradom baby postera. Danas, “Zavrzlama” nudi širok spektar unikatnih dizajniranih rođendanskih postera, kartica za vjenčanja, kao i specijalno unikatno urađene pozivnice za razne događaje i svečane prijeme. Da bi takvo što bilo aplauzom dočekano od krajnjih korisnika, Nadira ističe da je prije svega potrebno biti “umjetnička duša”.
Prošle godine je u cilju poticaja preduzetništva i samozapošljavanja mladih ljudi iz Starog Grada, Općina bespovratnim sredstvima za Start-up biznis, u iznosu od po pet hiljada KM, finansirala tri projekta, odnosno biznis plana: „Geodetske usluge i geodetski proizvodi ‘GEOmap'“ Alije Žutića, „Zavrzlama Art studio“ Nadire Korjenić-Ahatović i „Podopolagač“ Harisa Hajkurića.
Uz dozvolu Bussines Magazina, prenosimo kompletan intervju.
Objavljeno: 27 Februara, 2018