“Slatko i slano“ u srcu Starog Grada


Kao što je već predstavljeno u našem info biltenu Starogradski haberi, u rubrici "Uspješni privrednici iz Starog Grada", priču prenosimo i na našoj web i Facebook stranici.

Brend "Slatko i Slano" nedavno je otvorio vrata novog objekta u srcu Starog Grada. Ljubitelji dobrog okusa od sada mogu uživati u novootvorenom objektu sa pogledom na sarajevski Sebilj. „Slatko i Slano“ gostima nudi pekarske proizvode, gotova jela i slastice. O poslovanju firme, njihovim počecima, ali i planovima za budućnost razgovarali smo sa Almirom Kraljićem, direktorom prometa. Za novi objekat na Baščaršiji kaže da imaju velika očekivanja. „Koncept ovog objekta osmišljen je po uzoru na svjetske samouslužne restorane te kupcima nudi bržu i kvalitetniju uslugu. Ovaj objekat je jedan u nizu novootvorenih objekata sa novim konceptom i idejom samouslužnog restorana i pekare. Želimo pružiti najbolje i s ponosom smo otvorili vrata objekta na Baščaršiji. Naše poslovanje prate visoki standardi sigurnosti hrane i kvalitetna ponuda, stoga smo sigurni da smo u stari dio grada donijeli nove okuse i mirise,“ počinje priču Kraljić. Dobro poznati brend kompanije MBA Centar „Slatko i Slano“ kupcima je poznat po slasticama i hljebovima koje mogu pronaći i u lancima tgovinskih centara. MBA Centar IZ Sarajeva osnovan je 1992. godine. Osnovna djelatnost ovog preduzeća jeste proizvodnja pekarskih i slastičarskih proizvoda, kao i proizvodnja jufke i pita.

Prvi restoran „Slatko i slano“ otvoren prije devet godina

„Iako smo osnovani 1992.godine, svojim pravim početkom smatramo 1996. godinu kada smo u malom pogonu počeli proizvodnju specijalnih vrsta hljeba na posebnoj opremi uvezenoj iz Švedske. Prvi restoran ”Slatko i slano” otvoren je 2010. godine u ulici Ložionička, te i danas nudi vrhunsku gastronomsku ponudu kao i usluge cateringa. Danas brojimo šest objekata na više lokacija u gradu. Za kopmpaniju MBA Centar je 2014. godina bila veoma značajna.Te godine izgradili su moderni poslovnoproizvodni objekat na površini od 9000 kvadratnih metara te u proizvodnoj hali instalirali robotizirane linije za proizvodnju i pečenje proizvoda. Kao ekološki orijentirana kompanija posjeduju i elektranu na biogorivo u kojoj svi štetni gasovi prolaze kroz tzv. ekoblok gdje se filtriraju i ispuštaju u zrak 99,99 odsto očišćeni.

Ljudski potencijal snaga uspjeha

„Naša snaga je ljudski potencijal, kadar u kojeg neizmjerno ulažemo i za kojeg stvaramo idealne uslove rada,“ kaže Almir. „Mnogi su s nama od samog početka našeg postojanja što potvrđuje našu opredijeljenost da imamo zadovoljne uposlenike jer samo tako možemo kreirati i zadovoljne korisnike. Naša misija je da proizvodimo vrhunske slatke i slane proizvode, te da ih predstavljamo širom BiH i svijeta, a vizija da postanemo jedan od najvećih proizvođača proizvoda od tijesta u regiji. Naša strategija je da ponudimo top kvalitet proizvode koristeći modernu tehnologiju, a da pri tome poštujemo okoliš,“ ispričao je. Dodao je da žele biti inovativni i otvarati nova tržišta, te kupcima ponuditi nešto novo i drugačije. MBA Centar je sa svojim proizvodima prisutan u devet država, a Amerika i Australija su najdalje tačke. U Aziji posluju s Rusijom, a u Evropi sa Austrijom, Hrvatskom, Švedskom, Švicarskom, Engleskom i Makedonijom. Najviše izvoze pite, jufke i zalivene kolače.

International Food Standard

Kompanija MBA Centar uvela je jedan od najstrožijih standarda za kvalitet i sigurnost hrane. Riječ je o International Food Standard certifikatu koji osigurava sistemsko praćenje kvaliteta u svim segmentima poslovanja prema zahtjevima standarda, te potvrđuje upravljanje kvalitetom prema najvišim i najstrožijim svjetskim normama za higijensko i zdravstveno upravljanje prehrambenim proizvodima koji se sprovode u EU. Imaju i ISO 9001, ISO 22000, HACCP i HALAL certifikat

Objavljeno: 10 Februara, 2020