Općina Stari Grad je Skupštini Kantona Sarajevo uputila primjedbe i mišljenje o Nacrtu Zakona o koncesijama Kantona Sarajevo. U pogledu člana 1. Nacrta, kojim se brišu odredbe tač.1.9. i 20. stava 1. člana 6. nema potrebe diskutirati, jer su te odredbe prestale da važe protekom tri mjeseca od dana objavljivanja Presude Ustavnog suda Federacije BiH.
S obzirom da se radi o brisanju određenih djelatnosti iz teksta Zakona, postavlja se pitanje koji će se propisi primjenjivati za izgradnju određenih objekata.Naime, Sud nije presudio da se brišu, nego da su povrijeđena prava na lokalnu samoupravu, kao i usklađivanje Zakona sa članom 4. tačka 4. Evropske povelje o lokalnoj samoupravi, te čl.33. do 38.Zakona o lokalnoj samoupravi, postupajući pri tome u skladu sa članom 56. pomentog zakona.
Dakle Sud nije utvrdio da se ne radi o koncesijama, nego o povredi prava općina na lokalnu samoupravu.
To upućuje da se ove brisane djelatnosti, kao i druge djelatnosti od značaja za općine, trebaju ugraditi u Zakon kao predmet koncesija u nadležnosti općina, koristeći se odredbom člana 6. stav 2. Federalnog Zakona o koncesijama, “ da će se dodjela koncesija za predmete koji nisu sadržani u stavu 1. ovog člana (nadležnost Federacije BiH), urediti kantonalnim zakonom”.
U dijelu koji se odnosi na visinu naknade koja pripada Kantonu, odnosno općinama, stav Općine Stari Grad je da taj odnos treba da bude 70% općini na čijoj teritoriji se nalazi kocesija i 30% Kantonu, jer je obim poslova, posebno sa aspekta imovinsko- pravnih poslova i odobravanje građenja, u nadležnosti općina.
Alternativa je da se u Zakonu ne utvrđuje procentualni odnos, nego da se utvrđuje po elementima iz Presude ”prema poduzetim radnjama u postupanju koje su sasvim mjerljive i koje je moguće vrjednovati”, za svaki predmet koncesije. U tom smislu bi trebalo, kao i u Federalnom Zakonu ugraditi Komisiju za koncesije, kao stalno tijelo, sa profesionalnim sekretarom, a u Komisiji da budu najmanje dva člana sa područja općine, gdje se koncesija nalazi.