Općina Stari Grad adaptirala je i opremila nove prostorije i ustupila ih na korištenje MUP-u Stari Grad i Poreznoj upravi. Građani Starog Grada sada na jednom mjestu mogu zatražiti sve usluge koje pruža MUP, a to su: CIPS prijave mjesta boravka, predavanje zahtjeva za lične dokumente uz fotografisanje na licu mjesta, saobraćajne i vozačke dozvole, protokol, registracije i drugo.
Nove prostorije MUP-a Stari Grad danas su zvanično otvorili općinski načelnik Općine Stari Grad Ibrahim Hadžibajrić i ministar MUP-a Kantona Sarajevo Vedran Mulabdić.
Kako je istakao Hadžibajrić, ovo je nastavak uspješne saradnje Općine Stari Grad sa MUP-om KS koja se u prethodnom periodu ostvarivala kroz brojne projekte.
“Prije nekoliko mjeseci odlučili smo se na razdvajanje institucija koje nisu vezane za Općinu, te smo prostorije MUP-a Stari Grad i Porezne uprave odlučili preseliti u B objekat, dok su sada sve općinske službe u objektu A. Prethodno smo prostorije potpuno adaptirali i opremili, za što smo izdvojili oko 25.000 KM, te uspjeli da na jednom mjestu ponudimo građanima kompletnu uslugu MUP-a Stari Grad. Čak i usluge CIPS-a koje su nekad bile u BH Pošti na Baščaršiji, sada su u Općini Stari Grad, “ kazao je Hadžibajrić. Dodao je da je njemu neshvatljivo da institucije nemaju međusobnu saradnju, te da MUP u drugim općinama mora plaćati najam prostorija. “Općina nikada nije naplaćivala MUP-u Stari Grad korištenje naših prostorija, niti će. Mi čak snosimo i režijske troškove jer mi je neshvatljivo da jedna institucija naplaćuje drugoj, a svi radimo u interesu Kantona Sarajevo, te države BIH, odnosno u interesu građana,” kazao je Hadžibajrić.
Nadovezujući se na njegovu izjavu ministar Mulabdić je iznio podatak da MUP KS na drugim lokacijama na godišnjem nivou izdvaja 140.000 KM samo za najam prostorija u kojima pružaju usluge građanima.
„Ove prostorije imaju svu potrebnu opremu, a građanima će pružati raznovrsnu i adekvatnu uslugu. Naša intencija je kao i Općine i svih organa uprave što uspješnija i što kvalitetnija i profesionalnija usluga našim građanima jer su građani ustvari naši poslodavci. Zahvaljujem se načelniku Općine. Ovo nam je velika olakšica prvenstveno u finansijskom segmentu,” kazao je ministar Mulabdić.
Nihada Đulbegović, koordinatorica Sektora za administraciju MUP-a Stari Grad pojasnila je da će odsada građani, za razliku od prošlih vremena, u šalter-sali moći dobiti više različitih usluga, za što su prije morali ići na više lokacija. “Govorim o podnošenju zahtjeva za izdavanje lične karte, prijavi i odjavi prebivališta, vađenju putnih isprava, vozačkih dozvola i ostalih pratećih usluga, poput fotografiranja i slično. Dio naših uposlenika je ove poslove radio na potpuno drugoj lokaciji – u BH Pošti na Baščaršiji, dok smo sad ovdje svi na okupu i nadamo se da će građani biti zadovoljni našim uslugama,” izjavila je.
Nove prostorije MUP-a Stari Grad i Porezne uprave smještene su u B objektu zgrade Općine Stari Grad. Šalter sala koja pruža usluge građanima je u prizemlju objekta (ulaz sa platoa), dok su službene prostorije na drugom spratu istog objekta.
Objavljeno: 18 Aprila, 2018