Građani zadovoljni uslugama Općine Stari Grad


Najveće zadovoljstvo građana uslugama lokalnih zajednica u Kantonu Sarajevo, ali i u BiH, izmjereno je u Općini Stari Grad.

Rezultati su ovo istraživanja koje su tokom aprila proveli aktivisti Centra za promociju civilnog društva, a koji su danas prezentirani u Općini Stari Grad. Istraživanje o zadovoljstvu građana uslugama lokalnih zajednica provedeno je u 25 općina u BiH, uključujući i Brčko Distrik i njime je bilo obuhvaćeno 17.000 domaćinstava. Građani su bili anketirani u 16 oblasti. Cilj ovog istraživanja je povećanje društvene odgovornosti i osiguranje kvalitetnijih usluga općina.
Mirjana Sirćo, menadžer projekta, kazala je kako su građani u Općini Stari Grad, u odnosu na ostale tri gradske općine, Vogošću i Ilidžu, zadovoljni uslugama ove lokalne zajednice.
“Najveće nezadovoljstvo građana izmjereno je u oblasti zelenih površina i parkova, posebno u oblasti volonterizma u održavanju parkova i zelenih površina. Nezadovoljni su i svojim odnosom prema zelenim površinama. Veliko nezadovoljstvo je i u oblasti dostupnosti sportskih i dječjih igrališta, dostupnosti i pravednosti socijalne zaštite. Građani su, ne samo u Starom Gradu nego i u ostalim općinama u Kantonu Sarajevo, nezadovoljni javnim gradskim prevozom. Sve stavke u oblasti javnog prevoza dobile su izuzetno nisku ocjenu počevši od kvaliteta javnog prevoza, pouzdanosti, periodičnosti, prevoza u večernjim satima pa do cijene prevoza. Jedino čime su građani zadovoljni je dostupnost stajališta”, pojasnila je Sirćo.
Istakla je kako su mještani Starog Grada zadovoljni velikim brojem javnih usluga u ovoj Općini.
“Zadovoljni su dostupnošću ambulanti, osnovnih škola i kvalitetom obrazovanja. Visoko je ocijenjena pokrivenost Općine Stari Grad internet mrežom, vodosnabdijevanjem i kanalizacionom mrežom, kao i javnom rasvjetom”, rekla je Sirćo.
Današnju prezentaciju u ime načelnika Općine Stari Grad Ibrahima Hadžibajrića otvorila je Diana Salihbegović, sekretar organa državne službe. Prisutne je podsjetila kako usluge s kojima su građani nezadovoljni, nisu u direktnoj nadležnosti Općine Stari Grad.
“Bez obzira na činjenicu da Općina nema direktnih nadležnosti u ovim oblastima ne možemo reći da nas ne zanimaju i da nećemo, u saradnji s nadležnim institucijama, poduzeti sve aktivnosti kako bismo poboljšali kvalitetih usluga i stvorili još kvalitetnije uslove življenja u našoj Općini. S obzirom da je Općina Stari Grad certificirana rezultati ovog istraživanja bit će tema sastanka Tima za kvalitet”, najavila je Salihbegović.
Ispitivanje zadovoljstva korisnika javnih usluga aktivisti Centra za promociju civilnog društva proveli su od 1. do 30. aprila, ove godine. Istraživanje je inicirao i finansirao Fond otvoreno društvo BiH. Izmjereno je zadovoljstvo građana u oblastima: vodovod i kanalizacija, komunalna higijena, javno grijanje, lokalne ulice i putevi (uključujući horizontalnu i vertikalnu signalizaciju), javna rasvjeta, zelene površine i parkovi, groblja, javni prevoz, predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje, biblioteke, pristup internet mreži, primarna zdravstvena i socijalna zaštita i usluge šalter sale.
Kompletan izvještaj pogledajte ovdje.

Objavljeno: 25 Juna, 2012