Da li ste znali …


U narednom tekstu podsjećamo građane na neke od usluga i pogodnosti koje mogu ostvariti u Općini Stari Grad Sarajevo.

 

U svakom trenutku možete znati status vašeg predmeta

Općina Stari Grad Sarajevo je još prije deset godina uvela sistem koji obavještava korisnike usluga Općine o statusu predmeta/zahtjeva putem mobitela ili email-a. Da biste mogli koristiti ovu besplatnu uslugu, jedino što je potrebno učiniti je da uz predmet/zahtjev, koji ćete predati na prijemnom šalteru Šalter sale, upišete i broj vašeg mobilnog telefona ili email adresu. Obavještavanje o promjenama se vrši na osnovu podataka iz postojećeg sistema za upravljanje dokumentima (DOS) Općine Stari Grad.

Po prijemu predmeta/zahtjeva, Pisarnica korisnicima šalje obavijest, u obliku automatizirane poruke na vaš broj ili email adresu, o statusu vašeg predmeta/zahtjeva.

Dobijanje obavijesti o stanju predmeta/zahtjeva ili njegovom konačnom rješavanju ne znači da morate odmah doći lično u Općinu, o tome se isključivo obavještavate telefonskim pozivom ili dobijanjem poziva poštom na vašu kućnu adresu.

Ukoliko niste ostavili svoje kontakt podatke, pozivom na broj 033/282 362 možete provjeriti u kojoj se fazi rješavanja nalazi vaš zahtjev.

 

Prijavu općinskoj inspekciji možete uputiti putem vibera

U cilju poboljšanja komunikacije i što boljeg djelovanja na terenu, Općina Stari Grad uvela je viber broj na koji građani mogu poslati poruke i fotografije Službi za inspekcijske poslove Općine Stari Grad. Na ovaj korak Općina Stari Grad odlučila se radi bržeg i efikasnijeg djelovanja u okviru svojih nadležnosti, a to je uglavnom kontrola nedozvoljenog zauzimanja javne površine, nelegalne gradnje i u slučajevima kada nisu sanirani prokopi na saobraćajnicama. Građane u fotografijama, porukama i prijavama koje šalju trebaju pojasniti predmetnu situaciju i lokalitet, te se javljati radnim danima od 07:30 do 16:00 sati. Svaki zahtjev se detaljno analizira i po procjeni izlazi na teren. Ukoliko građani koji izvrše prijavu putem vibera žele povratne informacije o upućenoj prijavi, mogu se obratiti nadležnoj službi. Također, sve prijave Službi za inspekcijske poslove mogu se uputiti i na službeni email [email protected]. Poruke i fotografije Službi za inspekcijske poslove možete slati putem viber broja 061 225 800.

 

Možete ostvariti pravo na stipendije

Svake godine Općina Stari Grad raspisuje javne pozive za stipendiranje učenika i studenata iz porodica boračke populacije – putem Službe za boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu i stipendiranje izrazito nadarenih učenika i studenata, kao i učenika koji izučavaju stare i tradicionalne zanate – putem Službe za obrazovanje, kulturu i sport. Javni pozivi raspisuju se u oktobru za tekuću školsku/akademsku godinu, a pored dnevnih novina, pozivi se objavljuju i na općinskoj web stranici.

 

Možete pregledati Registar poslovnih zgrada i prostora

Na web stranici Općine Stari Grad redovno se ažurira Registar poslovnih zgrada i prostora kojima raspolaže Općina Stari Grad Sarajevo. U registru je zavedeno 879 poslovnih zgrada i prostora kojima Općina raspolaže, te naznačen njihov status.

Prostori koji su označeni plavom bojom su slobodni i zapečaćeni što znači da zainteresovani imaju mogućnost apliciranja za ove prostore. Poslovni prostori izdaju se u skladu sa Odlukom o o dodjeli u zakup poslovnih zgrada i poslovnih prostora Općine Stari Grad i rasporedu poslovnih djelatnosti općine Stari Grad Sarajevo.

 

Možete konkurisati za dodjelu plastenika i prateće opreme

Odlukom o utvrđivanju uslova i postupka u dodjeli plastenika površine 100 m2 sa dodatnom opremom na području općine Stari Grad, definisano je ko i kako može aplicirati za plastenike i dodatnu opremu. U posljednjih deset godina u ovoj općini, koja je površinom najveća u Kantonu Sarajevo, 160 građana dobilo je plastenike i aktivno se bave plasteničkom proizvodnjom paprike, paradajza, mrkve, špinata, celera, patlidžana, karfiola. Svake godine, u februaru, Općina putem Službe za privredu, raspisuje javni poziv za dodjelu plastenika na osnovu gore navedene odluke.

 

Možete ocijeniti rad službenika u Šalter sali, Inspekciji…

Općina je uvela aplikaciju putem koje građani mogu ocijeniti rad službi, a na osnovu koje se mjeri zadovoljstvo korisnika usluga. Građani mogu ocijeniti kvalitet pruženih usluga u službama sa urbanizam, investicije i komunalne poslove, inspekcijske poslove i u šalter-sali. Ocjenjuje se rad i odnos uposlenika službe, dostupnost informacija i vrijeme rješavanja predmeta.

Korištenje aplikacije i ocjenjivanje može se izvršiti anonimno, ali ukoliko korisnik aplikacije želi povratnu informaciju obavezno je ostavljanje kontakt podataka. Ocjenjivanje pružene usluge vrši se davanjem određenog broja ‘zvjezdica’ , od 1 do 5, a potom svaki korisnik ima mogućnost ostavljanja konkretnog komentara dužine do 160 alfanumeričkih znakova. Ocjenu mogu ostaviti pravna i fizička lica, u zavisnosti od usluge koja im je pružena. Ocjenjivanje rada općinskih službi vrši se online, a aplikacija je dostupna na https://sg.sistem.ba/

 

Pitajte ono što vas zanima…

Rubrika „Pitajte Općinu“ pruža mogućnost građanima da postave pitanje iz nadležnosti bilo koje općinske službe i dobiju odgovor u adekvatnom roku.

Pitanje se može uputiti službi u kojoj se vodi određeni predmet ili se bave određenom oblašću, ali u slučaju da građanin nije siguran kome treba poslati pitanje, može se obratiti Sektoru za odnose s javnošću i informacione sisteme koji će njihov upit proslijediti na pravu adresu.

Upućivanje pitanja obavlja se u nekoliko jednostavnih koraka: pristupom općinskoj web stranici www.starigrad.ba na naslovnoj strani izabere se opcija „pitajte općinu“ , nakon toga u ponuđene rubrike upiše se kontakt email, ime, izabere služba /sektor i upiše pitanje. Posljednji korak je klik na „pošalji“. Obaveza rukovodilaca svih službi/sektora je da odgovore u adekvatnom roku.

Objavljeno: 22 Oktobra, 2019